Sunday, September 19, 2010

05 - Mesej pertama

5th post.


"Boleh kita berkawan?"


Itulah ayat sms pertama yang aku hantar pada malam itu juga.

Dan beberapa saat kemudian, dia membalas.

"Bukan kita dah berkawan ke siang tadi?"

Oh, jarang balas msg ye. Ni saja la buat2 jual mahal tadi. Takpe2.

"Iye ke? Tak perasan pula. Bila masa awak send request minta berkawan ye?"

"Eii, gedik betullah awak nie!"

"Awak belum kenal siapa saya. Jangan sampai awak jatuh hati dengan saya dah la"

"Eleh, apa yang awak ada sangat?"

"Entah, hensem kot? Haha"

"Em sket la". Alamak, aku ter-ayat ke tadi?

"Tang mana, Rambut ke lubang hidung ke...?"

"Mata awak. Entah, sejuk saya lihat".

"Iyelah tu, nak perli saya bermata empat lah kan?"

Dan kami membalas meseg sehingga tengah malam...

No comments:

Post a Comment