Wednesday, September 29, 2010

Kisah antara kepsi dan..

Err jap. Korang tahu apa itu kepsi? Buat2 mereka yg tidak mengerti, ini bukan lah kelantan fried chicken, tapi yg bisnes orang tua janggut putih tu jual. Faham?


Al-kisah bermula di suatu petang..


Colonel burger. 5 bijik. Sorang sebijk. Setel. Balik rumah, aku baru perasan.


"Mmg wtf sungguh la. Rm 3.50 untuk a piece of nugget??"


Ok. Colonel burger. Serius sumpah kecik nak mati. Aku makan tiga suap pun da habis. Kenyang? Tak langsung. Lebih baik beli nasi kat cafeteria. Dapat lauk sepinggan, ayam seketul, err dua kalau ko kamceng ngan abg tu. Siap ade tambah lada, sayur. Colonel? Hampeh!


Ok. Colonel burger. Dah lar kecik, rasa pun xde. Plain je. Err mungkin sebab aku tak taruk sos kot aritu. Lapar sangat. Baek gi pasar malam, beli kat abg Ramly tu. Rm3.50 kot da dapat double special burger. Ha yang tu, baru lazat dan enak sehingga aku termakan wrapper burger tu.


Colonel burger. Insaf dah aku beli kat kepsi ni. Khasiat lagi makan bende lain. And jauh lagi murah dari colonel.

4 comments:

  1. bege ramly paling best la weyh!! tu pun xtau lagi ke haha

    ReplyDelete
  2. ad pasar ni. nak gi beli ah jap :p

    ReplyDelete
  3. ceit! sajekan nak dengkikan akuuuuuuu!

    ReplyDelete