Monday, August 23, 2010

Filem Melayu Kini

Bukan nak kondem filem melayu. Tapi mostly not worth watching at cinema. Aku memang nak support local tapi rasanya baik aku kasi duit tu kat member aku buat beli rokok ye dak. Nampak la sikit duit berasap. Kalau pergi panggung, duit bukan setakat berasap, terbakar, melebur terus ada la.

Gila lah. Nak buat lawak, please lah buat lawak yang martabat sikit. Tengok macam dah takde idea lain dah. Balik lawak kedai kopi. Pak Mail kat warung kopi sana lagi terer buat lawak. Silap-silap aku ajak cikaro pergi wayang, dikatanya aku..

"Ape la awk ni. Citer tah hapa tah! Kita break!"

Naya bro. Naya.

Get lost. Improve. Baru boleh ajak orang tengok kat pawagam. Baru boleh basmi cetak rompak. Takat movie haprak, bazir aku je. Bazir masa aku download je beb.

Hilang selera aku berbuka puasa. Perh.

4 comments:

  1. like
    :)

    ni baru lepas tengok cerita apa ni leh terinspirasi nak wat post gini? hehe :)

    ReplyDelete
  2. filem kita dgn filem hollywood jauh sgt bezanya, sebab tu la ramai tak minat tgk kat wayang, tunggu tayangan percuma time raya je la.

    ReplyDelete
  3. We could just hope, my friend. ):

    ReplyDelete
  4. amie > heh rahsia2. karang aku kene saman ke hapa2 ke :D

    mr noble > bukan jauh sgt bezanya. teramat jauh sgt. haha

    fikri > err ada hope ke utk hope tu?

    ReplyDelete